Pageing af et søgeresultat.
Fra : Ole Nilsson

Dato : 10-10-02 13:54

Hej

Hvordan kan man "page" et recordset (søgeresultatet) der kommer
fra en søgefunktion, når denne findes på samme ASP -side ?
Indholdet af denne linje:

Response.Write " | <a href=index.asp?page=" & intNum & ">" &
intNum & "</a>"

gør at "programmet" køres igennem igen og konstaterer at der
intet står i søgeboksen. Skal jeg lave en helt ny ASP - fil,
eller kan man lægge søgeordet i en session ? Gode råd er savnet.

Nilsson

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 10-10-02 14:58

Ole Nilsson wrote:
> Gode råd er savnet.

Hvilken DB bruger du?

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Ole Nilsson

Dato : 11-10-02 19:10

Jakob Møbjerg Nielsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

Fra : Jakob Andersen

Dato : 12-10-02 17:35

"Ole Nilsson" <strejf@ofir.dk> wrote
> Det hele foregår i Access -

Du har flere forskellige muligheder, den der er lettest at implementere er
nok nedenstående:

<http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/paging.asp>

PS: Kan jeg ikke få dig til at kigge på

Jakob Andersen