Tastatur
Fra : Anders

Dato : 10-10-02 13:43

Jeg skal have nyt tastatur, men hvad skal jeg vælge?
Det skal være godt og med gode holdbare taster. Antallet af taster er ikke
vigtigt og det behøver heller at være trådløst.
Kom med nogle bud!

/Anders

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-10-02 16:45

> Jeg skal have nyt tastatur, men hvad skal jeg vælge?
> Det skal være godt og med gode holdbare taster. Antallet af taster er ikke
> vigtigt og det behøver heller at være trådløst.
> Kom med nogle bud!

MS Natural keyboard...

Fra : Anders

Dato : 10-10-02 19:30

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

> MS Natural keyboard...

Ja det siger du nok...
Det der "natural" er ikke spor naturligt; det vænner jeg mig aldrig til!
Er det bedste alternativ så MS internet keyboard pro?

/Anders

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-10-02 10:12

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> crashed Echelon writing

> MS Natural keyboard...

Ikke helt enig, efter nogen tid så kan tasterne kun anvendes hvis man
trykker på dem direkte lodret, hvis man gør det lidt skævt møder ens finger
bare en tast som kræver ekstra kraft, hvilket ikke er ret "natural".

--
Bjarke Andersen

Fra : Ally

Dato : 11-10-02 12:10

On Fri, 11 Oct 2002 09:11:46 +0000 (UTC), Bjarke Andersen
<bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Ikke helt enig, efter nogen tid så kan tasterne kun anvendes hvis man
>trykker på dem direkte lodret, hvis man gør det lidt skævt møder ens finger
>bare en tast som kræver ekstra kraft, hvilket ikke er ret "natural".

Jeg tror, du har været uheldig med dit tastatur. Jeg har haft
ovenstående siden den første version kom ud... for efterhånden en hel
del år siden, og har ligeledes et på arbejdet. Og som sekretær skriver
man MEGET på det... så meget, at mange af bogstaverne er slidt af. Det
er selvfølgelig i sig selv en ulempe, men kun hvis man ikke er habil
maskinskriver Jeg har aldrig haft mekaniske problemer med
modellen. Tværtimod giver det mig et indtryk af høj mekanisk kvalitet,
i forhold til mange andre tastaturer, jeg har prøvet. Og tastatur er
meget vigtigt i min branche, fordi det er det redskab, man suverænt
bruger mest i dagligdagen.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-10-02 13:43

"Anders" <no@spam.dk> wrote in message news:ao3sn6$1v3$1@sunsite.dk...
> Jeg skal have nyt tastatur, men hvad skal jeg vælge?

Originalt IBM PS/2.

Alle mine PC'er har sådan et.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : René Jensen

Dato : 11-10-02 15:28

Anders wrote:
> Jeg skal have nyt tastatur, men hvad skal jeg vælge?
> Det skal være godt og med gode holdbare taster. Antallet af taster er ikke
> vigtigt og det behøver heller at være trådløst.
> Kom med nogle bud!

Med ledning så er der ingen andre end KeyTronic KT2000 ErgoForce -
superstramt keyboard, vil du gerne have uden ledning så må det blive et
Logitech Cordless keyboard eller hvad de nu hedder.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen