Tyggegummi hår.....
Fra : IceCap

Dato : 10-10-02 10:48

Hvordan får man tyggegummi ud af sit hår uden at klippe det? Jeg vil
ikke klippe det, da jeg så ville blive skaldet hvor det sidder.....
Sidder lige nu med smør på stedet, men det virker ikke helt så godt!
Nogen gode ideer? ww.kandu.dk supporting usenet (2 67230)

http://www.kandu.dk/

Fra : Hanne Christensen

Dato : 10-10-02 11:52

"IceCap" <IceCap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke klippe det, da jeg så ville blive skaldet hvor det sidder.....
> Sidder lige nu med smør på stedet, men det virker ikke helt så godt!

Ifølge en gammel pjece fra Statens Husholdningsråd kan tyggegummipletter fjernes
med benzin. MEN PAS PÅ: benzin er meget brandfarlig, du skulle nødig blive
skaldet og forbrændt.
Held og lykke.
Venlig hilsen
Hanne

Fra : Jimmy

Dato : 10-10-02 15:10

IceCap" <IceCap.news@kandu.dk> wrote in message
> Hvordan får man tyggegummi ud af sit hår uden at klippe det? Jeg vil
> ikke klippe det, da jeg så ville blive skaldet hvor det sidder.....

Hvis du køler det ned kan det brækkes af.
Brug evt. en flaske med lighter-gas, da det køler meget.

Gør det udenfor og evt. ikke i nærheden af åben ild

Aner ikke om det er effektivt til tyggegummi i hår, men det er effektivt til
tyggegummi på bukser og sofaer mv.

Mvh
Jimmy

Fra : Kåre Brunø

Dato : 10-10-02 17:54

Hvis du ikke er så glad for at kaste dig ud i nogle vilde forsøg med dit
hår, har jeg hørt at man også bare kan køle tyggegummiet ned med en
isterning. Og så brække den af, som også er blevet nævnt.
Jeg har ikke selv prøvet det, men læste det engang et sted. Kan ikke huske
hvor eller hvornår.

Held og lykke

Kåre Brunø

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-10-02 19:37

"Kåre Brunø" <halcyon@malevolent.net> wrote in message

> [...]
> isterning. Og så brække den af, som også er blevet nævnt.
> Jeg har ikke selv prøvet det, men læste det engang et sted. Kan ikke huske

Hej der.

Prøv husholdningsprit - det kan jeg huske min mor brugte da jeg var barn.

Venlig hilsen (og held og lykke med projektet)

Aragorn_dk