Kabinet...
Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 10:15

Hejsa,

Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Men hvilket kabinet kan anbefales...??

Hvad med http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

S@ndman

Fra : Leony

Dato : 10-10-02 10:54

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvilket kabinet kan anbefales...??
> Hvad med http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

Helt sikkert et godt kabinet.
Jeg har Chieftec'et (samme kabinet - forskelligt mærke), det er et lækkert,
solidt kabinet, med masser af muligheder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : S@ndman

Dato : 11-10-02 07:59

> Helt sikkert et godt kabinet.
> Jeg har Chieftec'et (samme kabinet - forskelligt mærke), det er et
lækkert,
> solidt kabinet, med masser af muligheder.
>
> --
Nu hvor jeg har købt Antec kabinettet så er mine kabler blevet en smule for
korte.

Jeg har set runde kabler til billige penge hos www.mp3hardware.dk

Men nu kommer så mit spørgsmål:

De skal være 80-90 cm.

1. Jeg har en Plextor IDE brænder + DVD IDE på samme kabel - hvilket skal
jeg købe??

2. Jeg har en Barracuda 80GB IDE100 + IBM 40GB IDE66 - hvilket skal jeg
købe??

3. Floppy drev - hvilket skal jeg købe??

4. ATA66 controller med IBM 10GB + IBM20GB - hvilket skal jeg købe??

Hvor er de billigst samlet set..??

S@ndman

Fra : Leony

Dato : 16-10-02 07:56

> [...]
> De skal være 80-90 cm.
> 1. Jeg har en Plextor IDE brænder + DVD IDE på samme kabel - hvilket skal

Du skal købe et 40 pins IDEkabel.
80 pins hvis dine drev understøtter ATA66 eller højere.

> 2. Jeg har en Barracuda 80GB IDE100 + IBM 40GB IDE66 - hvilket skal jeg
> købe??

Du skal have et 80 pins IDEkabel.

> 3. Floppy drev - hvilket skal jeg købe??

Et floppykabel.

> 4. ATA66 controller med IBM 10GB + IBM20GB - hvilket skal jeg købe??

Et 80 pins IDEkabel.

> Hvor er de billigst samlet set..??

Thansen har billige runde kabler.
www.thansen.dk
Proconsult har billige kabler:
www.proconsult.dk
Du burde dog kunne købe dine kabler i alle edbbutikker til en billig penge.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-10-02 10:55

> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Du har ramt rigtigt : )

> Men hvilket kabinet kan anbefales...??
>
> Hvad med http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

Jamen meget bedre fåes det faktisk ikke. Lækkert design, virkelig god
kvalitet, en rigtig god strømforsyning som er kraftig, stabil og ikke mindst
lydsvag.
Et alternativ kunne være et Chieftec kabinet. Ikke helt så god en
strømforsyning men resten af kabinettet er af nogenlunde samme kvalitet.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "FJERNDETTE" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 11:02

> [...]
> Et alternativ kunne være et Chieftec kabinet. Ikke helt så god en
> strømforsyning men resten af kabinettet er af nogenlunde samme kvalitet.

Takker for alle jeres positive meldinger, kabinettet er bestilt. Henter det
på vej hjem
fra arbejde......))

Hvordan virker det der USB i fronten...?? Kan det køre på et MSI 648 Max
(MS-6585)...??

S@ndman

Fra : Ole

Dato : 10-10-02 12:09

Jamen til lykke med kabinettet, men nu, vi er inde på kabinetter, er der
nogen, der ved, hvor man kan få et godt kabinet UDEN strømforsyning? Jeg har
bygget en ny computer i et gammelt kabinet.............. Jeg ved det godt:
dumt!
Nogen forslag?

/Ole

Fra : Jesper Cederberg

Dato : 10-10-02 21:30

"Ole" <ole_ryoREMOVETHIS@mail1.stofanet.dk> wrote in

> der nogen, der ved, hvor man kan få et godt kabinet UDEN
> strømforsyning? Jeg har bygget en ny computer i et gammelt
> kabinet.............. Jeg ved det godt: dumt!
> Nogen forslag?
Studiedata har en del der sælges uden strømforsyning.
http://www.studiedata.dk

/Jesper

Fra : Thomas Bowers

Dato : 10-10-02 10:55

> [...]
> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Jeg har selv lige anskaffet det Antec du linker til og jeg kan kun sige køb
det ! Det er uden tvivl det bedste kabinet jeg har set, prøvet etc. til dato

Hilsen Thomas

Fra : S@ndman

Dato : 11-10-02 07:08

> [...]
køb
> det ! Det er uden tvivl det bedste kabinet jeg har set, prøvet etc. til

Er der ikke en ordentlig vejledning til alle de kabler der sidder i
kabinettet, og hvad
de er til...??

S@ndman

Fra : S@ndman

Dato : 11-10-02 07:19

Fra : S@ndman

Dato : 14-10-02 08:10

> [...]
dato

> Hilsen Thomas
>

> Min strømforsyning brændte af i Antec'en i går....hvor mange enheder har
du tilsluttet...??

Jimmy

Fra : ~~Wing~~

Dato : 10-10-02 18:45

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....
>
> Men hvilket kabinet kan anbefales...??

Hej Sandman

Nu har du købt et fedt kabinet, men du skal nu lige se det her som jeg er
brændt lun på. på forsiden er der et Aashima WTY400 SORT kabinet

http://www.akademisk-datasalg.dk/Forside.htm

Mvh René

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 10-10-02 21:34

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message

> Nu har du købt et fedt kabinet, men du skal nu lige se det her som jeg er
> brændt lun på. på forsiden er der et Aashima WTY400 SORT kabinet
>
> http://www.akademisk-datasalg.dk/Forside.htm

Det var dog også vanvittigt billigt - det er jo 899 incl CD-ROM og
floppy...!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120