Mailto: på et label felt
Fra : // Overby

Dato : 10-10-02 09:48

Hvad skal jeg skrive hvis jeg vil sende en mail til en adresse med et givent
subject når jeg trykker på et label felt (ligesom man kan med mailto: i
html)

- @ -
Daniel Overby Hansen aka mrDO
Find me on MSN Messenger: daniel@FJERNESoverbyhansen.dk
www.overbyhansen.dk
www.vis-logen.dk - ren morskab

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 10-10-02 13:11

Det kan f.eks. gøres således:

function ExecuteFile(const FileName, Params, DefaultDir: string;
ShowCmd: Integer): THandle;
var
zFileName, zParams, zDir: array[0..79] of Char;
begin
Result := ShellExecute(0, nil,
StrPCopy(zFileName, FileName), StrPCopy(zParams, Params),
StrPCopy(zDir, DefaultDir), ShowCmd);
end;

ExecuteFile('mailto:daniel@overbyhansen.dk?Subject=Hallo','','',1);