news.inet.tele.dk problemer, hjælp behøves~
Fra : Leviathania

Dato : 11-01-01 22:25

Hej Gruppe

Hvordan kan det være at kun ca. halvdelen af de indlæg jeg poster nogensinde
viser sig i nyhedsgrupperne ? Er det TeleDanmark der har problemer, eller
min konfiguration den er gal med ? Jeg ved godt at jeg ikke levere mange
oplysninger, men er der nogen der kan give mig et praj ? Underligt nok er
den mest gal når jeg reply'er i samme tråd.

M.v.h

Leviathania

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-01 23:00

Thu, 11 Jan 2001 22:25:26 +0100, skrev "Leviathania"
<leviathania@hotmail.com>:

> [...]
>oplysninger, men er der nogen der kan give mig et praj ? Underligt nok er
>den mest gal når jeg reply'er i samme tråd.

Lad os starte med dette spørgsmål:

Når du svarer på indlæg, bruger din OE så Sv: eller Re: ?

Hvis du ikke har lavet nogen rettelser, så bruger din version Sv: og
disse svar bliver filtreret, da det ikke overholder standarden.

Desværre kommer der vist ingen advarsel om det i øjeblikket.

Du kan
enten opgradere til 5.01 eller 5.5, vælger du sidstnævnte bør du vælge
sp1, da den første IE 5.5 har nogle irriterende fejl, som er rettet i
sp1
eller hente OE-fixet på <http://home.chello.no/bmork/oefix.exe>.

Har du supplerende spørgsmål om brugen af Oe, så stil dem venligst i
gruppen, som er nævnt i min signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 21.12.2000

Fra : Leviathania

Dato : 11-01-01 23:40

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7ias5toe1vlimgbj0dfqgbbelbhuabeg1q@news.inet.tele.dk...

> [...]
> enten opgradere til 5.01 eller 5.5, vælger du sidstnævnte bør du vælge
> sp1, da den første IE 5.5 har nogle irriterende fejl, som er rettet i

Tak for dit svar, som var lige i øjet !

Så ved du måske også hvorfor det kun er nogen gange man kan indsætte i en
svarpost ? (jeg ved godt jeg bør spørge om det i førnævnte gruppe,
meeen.....)

--

Leviathania

Fra : Leviathania

Dato : 11-01-01 23:46

Jeg glemte et ord i forrige post, kommer her:

> Så ved du måske også hvorfor det kun er nogen gange man kan indsætte
SIGNATUR i en

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-01-01 03:13

Thu, 11 Jan 2001 23:45:48 +0100, skrev "Leviathania"
<leviathania@hotmail.com>:

>SIGNATUR i en

Desværre ikke, jeg er faktisk ikke storbruger af OE, så det må en
anden hjælpe dig med.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Niels Callesøe

Dato : 12-01-01 05:16

Leviathania wrote in <93ld0c$jib$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg glemte et ord i forrige post, kommer her:

>SIGNATUR i en

Se mig dyyybt i øjnene ... du bliver træt ... du vil i virkeligheden
meget hellere have en rigtig newsreader ... søøøøvnig ... du gider ikke
rode med OE mere ... meget, meget træææt ... du vil ha en newsreader
der kan citere ordentligt og meget mere ... du slapper aaaaaf ... du
vil ha Xnews, vil du.

< link: http://xnews.3dnews.net/ >

Xfut: dk.edb.internet.software.mail+news

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer: