MAxtor Fluid lyder som en lastbil når den ~
Fra : Thomas

Dato : 10-10-02 05:51

Hej...

jeg har en Maxtor fluid 80 Gig disk som jeg egentlig har været glad for
indtil her for nylig.
Den er begyndt at lyde som en mindre byggeplads når den søger efter filer.
Min gamle IBM siger sq mindre under søgning.
Er det et tegn på at den ikke har det specielt godt og er ved at stå af,
eller skal jeg bare igang med Maxtors software og nedsætte lydniveauet med
deraf performancetab til følge.
Disken er uden filfragmenter, og er altid under 35º også under fuld
belastning.
Hvis der er nogen der har en ide til hvad problemt er er jeg yderst lydhør
( hvis jeg ellers kan høre noget for den maxtor )

Venligst Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-10-02 06:54

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 11-10-02 10:30

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der er nogen der har en ide til hvad problemt er er jeg yderst lydhør
> ( hvis jeg ellers kan høre noget for den maxtor )

Vær meget opmærksom på varmen! Jeg havde min Fluid 40gb siddende under min
gamle HD og når den blev varm begynte den at lyde underligt.
Så efter jeg har flyttet rundt på diskene, er den med tiden blevet dejlig
lydlød igen. Det er ellers en dejlig disk skal jeg hilse og sige!

Søren C

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-10-02 10:43

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message
> Vær meget opmærksom på varmen! Jeg havde min Fluid 40gb siddende under min

Vær opmærksom på at du er off-topic. Hvorfor tror du jeg henviste til en
anden gruppe ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Vacca foeda

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 14-10-02 10:41

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message
>
> Vær opmærksom på at du er off-topic. Hvorfor tror du jeg henviste til en
> anden gruppe ?

Jeg svarede blot på et spørgsmål, der blev stillet inden du kom rendende som
en anden politimand...
Desuden er der ingen der tvinger til at læse meddelserne, hvis de ikke
passer dig!

Mvh Søren C

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-02 07:04

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> wrote in message
> Jeg svarede blot på et spørgsmål, der blev stillet inden du kom rendende
som

Jeg henviste det til en anden gruppe _inden_ du svarede på det. Men du er
åbenbart ikke en af dem der kan finde ud af at følge netiketten på usenet.
Følger og overholder du færdselsreglerne?

> Desuden er der ingen der tvinger til at læse meddelserne, hvis de ikke
> passer dig!

Indlægget passer ikke i gruppen jvf. fundatsen for dk.edb.hardware.drev

FUT:dk.admin.netikette