OT: Sølvbryllup
Fra : Nielsen

Dato : 09-10-02 20:58

Hej allesammen,

Jeg ved godt det her nok er lidt off topic, men jeg ved ikke hvor jeg ellers
skal spørge.

Er der nogen der har et forslag til hvor jeg kan finde noget grafik på
nettet, der har med sølvbryllup at gøre? Jeg skal bruge det til at pynte en
sang. Jeg skal hovedsageligt bruge et af de dersens "skjold" (eller hvad man
nu end kalder dem) hvor der står "25" på

I behøver ikke at foreslå google, for det har jeg prøvet
--
Nielsen

-------oooOOooo-------
http://outsearch.dk/opskrifter - velbekomme

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 10-10-02 08:40

Nielsen <marianne@outsearch.dk> wrote:

> Jeg skal hovedsageligt bruge et af de dersens "skjold"
> (eller hvad man nu end kalder dem) hvor der står "25" på

Her kan du måske finde noget brugbart:

http://www.oldfashionedclipart.com/clip15.htm

Du skal dog selv fylde teksten ind, men det kan nemt gøres i et tegneprogram
eller lignende.

Jacob

Fra : Ghita

Dato : 10-10-02 21:22

I news:3da488f8$0$32628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk griflede Nielsen:
> [...]
> (eller hvad man nu end kalder dem) hvor der står "25" på
>
> I behøver ikke at foreslå google, for det har jeg prøvet

Microsoft clip gallery http://dgl.microsoft.com/?CAG=1 har sikkert hvad
du skal bruge. Mener at jeg så noget lignende for ikke så længe siden da
jeg skkulle bruge til en fødselsdag.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag