Mozilla og google.com
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 09-10-02 20:51

Hvorfor viser mozilla ikke de der 2 radio-buttons der er på Google.com .?
Kører version 1.1

Kenneth

Fra : Jesper R. Meyer

Dato : 09-10-02 21:07

"Kenneth Andersen" <kenneth@boxmail.dk> writes:

> Hvorfor viser mozilla ikke de der 2 radio-buttons der er på Google.com .?
> Kører version 1.1

Det gør den da!

http://upthere.dk/screenshots/Google_mozilla_shot.png

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.1) Gecko/20020913 Debian/1.1-1

/jrm

Fra : Frans Jensen

Dato : 09-10-02 21:35

On 09 Oct 2002 22:07:26 +0200, jrm@_FJERN_MIG_upthere.dk (Jesper R.
Meyer) wrote:

>Det gør den da!

heller ingen problemer med det hos mig

--
girls and sex
can't beat

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-02 21:34

Wed, 9 Oct 2002 21:51:05 +0200, skrev "Kenneth Andersen"
<kenneth@boxmail.dk>:

>Hvorfor viser mozilla ikke de der 2 radio-buttons der er på Google.com .?
>Kører version 1.1

Det gør den også - men det er dumt svar, for det fortæller jo
ikke hvorfor den ikke gør hos dig.

Og jeg ved ikke hvorfor.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-10-02 22:14

On Wed, 9 Oct 2002 21:51:05 +0200, "Kenneth Andersen"
<kenneth@boxmail.dk> wrote:

>Hvorfor viser mozilla ikke de der 2 radio-buttons der er på Google.com .?
>Kører version 1.1

Gå ind under Preferences, og vælg i den første mulighed, at du ønsker
at se siderne på dansk.

Så får du også valgmuligheden med fremover.

(jeg prøvede at ændre sprogvalg i browseren, hvilket dog ikke ændrede
på noget)
--
- Peter Brodersen