tidsnedtælling
Fra : Rasmus Kjær

Dato : 09-10-02 19:35

Jeg er rendt ind i et problem.

Jeg vil gerne lave en nedtælling på min side, som tæller ned til
et bestemt tidspunkt i dage, timer, minutter og sekunder, men jeg
ved ikke hvordan...

Håber nogen kan hjælpe, eller i det mindste give et skub i den
rigtige retning.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-02 20:58

Wed, 9 Oct 2002 18:34:50 +0000 (UTC), skrev Rasmus Kjær
<r.kjaer@ofir.dk>:

>Jeg vil gerne lave en nedtælling på min side, som tæller ned til
>et bestemt tidspunkt i dage, timer, minutter og sekunder, men jeg
>ved ikke hvordan...

Enhver javascriptside har et eller flere scripts, søg på
google.com, f.eks. med countdown+javascript som søgeord.

<http://www.google.com/search?q=countdown%2Bjavascript&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=>

Fra : Alex

Dato : 09-10-02 21:11

Prøv dette link: http://www.a1javascripts.com/

Skriv countdown i søgefeltet øverst på siden. Der er mange forskellige at
vælge imellem.

Alex