Bærbar: Asus eller Toshiba ??
Fra : Henrik Johansen

Dato : 09-10-02 16:56

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-10-02 18:56

> http://www.asus.com/notebook/l1000b/specification.htm
> ca kr. 12.600,-
>
> Eller
>
> Toshiba Satellite 1400-503
> http://www.toshiba-dm.com/products/popUpProduct.html?componentID=4058
> ca kr. 11.500,-
>
> HJÆLP
>
> VH HJ

nu kender jeg ikke Toshibas model - og havde lidt probs med at få siden til
at vise modellen.
men de laver vist nogle ganske ok bærbare.

Men personligt ville jeg vælge Asus'en. Da jeg synes at de leverer en god
kvalitet til en fornuftig pris.
En af mine kammerater har selv en L1400, dog ikke medcombo drev, og den
kører upåklageligt.
Jeg selv har haft 2 L8400 modeller og bruger pt en L3800S der kører som en
drøm. og det indbyggede combo drev virker også uden problemer, selv efter at
jeg har patchet firmware i drevet så dvd-delen er blevet regionsfri.

Dennis Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-02 21:04

Hej Henrik,

Mine egne erfaringer for bærbare, når man taler om ægte bærbare - der ofte
flyttes rundt og som bliver brugt under mange forskellige og ikke altid
ideelle forhold - er at der kun er to til tre fabrikater der virkeligt kan
holde til det, nemlig (nævnt i kvalitativs rækkefølge - efter mine
erfaringer -, IBM, Dell og Toshiba!

Jeg bar nok gennem de sidste ca. 8 år haft eller brugt 20 forskellige
bærbare, og det er det jeg basserer mine erfaringer på.

Det der typisk går i stykker er skærmen, skærm dækslet, tastaturet, "flaps"
til indstiks kort og baterier samt keyboard.

Men det er blot mine egne erfaringer!

MVH
Lars

Fra : Henrik Johansen