Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Basisbank!
Fra : Freddy Fey

Dato : 09-10-02 15:00

Hej!
Er der nogen her i gruppen der kender noget til Basisbank? Skidt eller
dårligt så lad mig høre.

Fra : PHK

Dato : 11-10-02 15:07

"Freddy Fey" <freddy.f@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er der nogen her i gruppen der kender noget til Basisbank? Skidt eller
> dårligt så lad mig høre.

Dårligt. De sætter begyrer op, når man er blevet bondefanget af dem. De
sætter renten op på lån (sidste gang fra 7,9 til 9,9%, når man er
bondefanget af dem.

Og de kan slet slet ikke se det er forkert polititk.

Jeg flyttede mine lån til Jyske Bank, hvor jeg fik endnu bedre betingelser
for mine lån.

--
_
|_|

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-10-02 20:17

> Skidt eller dårligt

*LOL*
Fede valgmuligheder

--
Michael
http://www.vindenand.dk/sendsms - send GRATIS SMS til ind- og udland

Fra : Alex Nielsen

Dato : 25-10-02 22:35

> Er der nogen her i gruppen der kender noget til Basisbank? Skidt eller
> dårligt så lad mig høre.

Jeg kan også klare begge dele

Jeg har en konto med kredit på, der ALDRIG har været trukket over, og pt er
der vel 12k kr. disponibel på den. Nu ligger det sådan at mit VISA udløber,
men fordi min løn ikke går ind der, vil de ikke give mig et nyt VISA....

Med 200 kr. kontogebyr vil de stadig gerne have !!!

Alex