web-shop
Fra : sonny kristensen

Dato : 09-10-02 14:17

nogen der har en enkelt web shop med databasse som er let at
overskue jeg har gjort mange forsøg men intet held.

jeg håber der er nogen der har det og sikkerhed må der også gerne
være lidt af...

håber der er nogen der kan vil og kan hjælpe mig

www.tage-gammel.tk
www.sonnyhk.tk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-10-02 14:41

"sonny kristensen" <syreballon@ofir.dk> wrote
> nogen der har en enkelt web shop med databasse som er let at
> overskue jeg har gjort mange forsøg men intet held.

Der findes en del gratis på nettet se f.eks. i downloadsektionen på
http://activedeveloper.dk og http://netcoders.dk

Alternativt kan du fortælle os hvor det er det går galt for dig så vi kan
prøve at forklare.

--
Jakob Andersen

Fra : MCT

Dato : 09-10-02 18:49

"sonny kristensen" <syreballon@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har en enkelt web shop med databasse som er let at
> overskue jeg har gjort mange forsøg men intet held.

Jeg er absolut novice på asp området.
Jeg købte "Databasestyrede websider" fra IDG af Søren Pedersen kr. 69,00,
downloadede Macromedia DreamWeaver MX Trial og gik igang. I bogen er der en
beskrivelse af hvordan man laver et e-handelsessted med DreamWeaver.

Med venlig hilsen

Michael Tillgaard