Hvilket udstyr er bedst?
Fra : surfing

Dato : 09-10-02 11:30

Hej Jeg står for at skal købe noget nyt "udstyr" så jeg har lige et par
spørgsmål til nogen der ved lidt mere om det end mig ! Vær venlig at se
bort fra priser (så må jeg jo bare spare sammen lidt længere)

1. Bundkort skal jeg vælge Pent 4 / AMD( jeg vil gerne have...... usb2/
(Seriel) raid/ agp8x/ bluetooth?/ lan10-100-1000/ firewire/ sata/

2. hvor meget mere får man i ydelse hvis 1024DDR333 / 512DDR333 ?

3. Harddiske der er jeg kommet frem til at jeg bedst kunne tænke mig et
par Seagate Barracuda 80gb men der er vist nok problemer med dem og raid?,
men kan man ugrade firmwaren og klare problemet sådan eller er det
Barracuda V man skal have og hvis det er hvor kan man så købe dem?
vil det evt være en fordel at købe dem med seriel ata stik hvis det fås?

med venlig hilsen surfing!