Blokere for ALT+F4
Fra : // Overby

Dato : 09-10-02 10:59

Hvordan blokere man for, at en bruger ikke kan trykke alt+f4. Jeg har en
form hvor en bruger skal fylde nogle felter ud og således ikke slippe uden
om ved at trykke alt+f4 og andre 'windows'-kneb

- @ -
Daniel Overby Hansen aka mrDO
Find me on MSN Messenger: daniel@FJERNESoverbyhansen.dk
www.overbyhansen.dk
www.vis-logen.dk - ren morskab

Fra : Harald

Dato : 09-10-02 11:22

"// Overby" <danielFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan blokere man for, at en bruger ikke kan trykke alt+f4. Jeg har en
> form hvor en bruger skal fylde nogle felter ud og således ikke slippe uden
> om ved at trykke alt+f4 og andre 'windows'-kneb

Brug formens OnCloseQuery event, sæt CanClose=false hvis vinduet ikke må
lukkes.

Mvh
HK

Fra : // Overby

Dato : 09-10-02 12:45

> Brug formens OnCloseQuery event, sæt CanClose=false hvis vinduet ikke må
> lukkes.

Mange tak, det virkede... Skulle bare lige sikre sig at man ikke satte den
til 'FALSE', hvis man lukkede den normalt...

Daniel