HJÆLP - Min computer stater ikke rigtigt f~
Fra : Keld Gydum

Dato : 09-10-02 08:24

Hjælp ....

Jeg har en computer som er begyndt at skabe sig træls
ved opstart kommer den ikke rigtig i gang den stopper
ved den første Skærm der hvor man kan stille om til
C-mos ved DEL og så går den i stå ... helt i stå !

Trykker jeg så på resæt - begynder den fint forfra og så
køre systemet ... som er Windows Xp ...

Jeg er ikke den store Hardware mand men er lidt bekymret
min computer er knap 1 år gammel og virker normalt fint -
den køre ca. 12 timer i døgnet men har aldrig været for varm.

Kan det pludselige stop skyldes at den ikke får forbindelse
til min HD eller at den ikke får testet min Ram ...

Hjælp - jeg aner ikke hvor jeg skal starte ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Køb og Salg høre hjemme i Markedsgrupper !
Annoncer - køb og salg - Læs mere på denne link:

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-10-02 08:33

Keld Gydum wrote:

> [...]
> C-mos ved DEL og så går den i stå ... helt i stå !
> Trykker jeg så på resæt - begynder den fint forfra og så

Det er måske din PSU som er ved at kradse af, prøv at låne en anden og
se om det fjerner problemet.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-10-02 09:39

Keld Gydum wrote:
> [...]
> til min HD eller at den ikke får testet min Ram ...
>
> Hjælp - jeg aner ikke hvor jeg skal starte ...

Der er mange muligheder, min PC har lige haft noget der minder om det
blot fordi jeg havde flyttet SCSI kontrolleren fra pladsen ved siden af
AGP porten til en PCI slot.

Du siger den er begyndt at give problemer, har du lavet noget om?

Præcis hvad for noget hardware sidder der i din computer?

Mvh

Bruno