USB 2.0 på WinXP
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 09-10-02 07:59

Jeg har et Asus A7V333 Mobo med USB 2.0 - og efter hvad jeg har kunnet læse
mig til er der ingen der kan få disse porte til at virke med WinXP (Win XP
skirver den finder USB2.0 men det kører bare USB 1.1), så jeg overvejer et
USB 2.0 PCI kort, er der nogen der ved om der også er problemer med nogle af
disse under WinXP

Mvh
Ulrik

Fra : Robert Jensen

Dato : 09-10-02 11:56

usb 2.0 blev vist nok for implementeret i xp efter sp 1.

mvh

Robert
også med a7v333 (feeeeeedt kort)

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 09-10-02 15:58

> [...]
XP
> af

> usb 2.0 blev vist nok for implementeret i xp efter sp 1.

Jeg fik det til at køre - bare ikke med min Maxtor USB2.0 harddisk, den
kommer frem og siger at det er en high speed usb enhed på en non-highspeed
usb controller. Jeg har så prøvet med en nonname HD, og her kører den USB2.0
uden brok overhovedet - så noget tyder på at min maxtor HD er defekt, jeg
har også prøvet på en anden computer med samme resultat :(

Mvh
Ulrik

Fra : Robert Jensen

Dato : 09-10-02 22:29

> [...]
> uden brok overhovedet - så noget tyder på at min maxtor HD er defekt, jeg
> har også prøvet på en anden computer med samme resultat :(

Surt.

bare af nysgerrighed...har du installeret sp 1 ???

robert

Fra : Jens

Dato : 10-10-02 08:16

> USB2.0

> Surt.
>
> bare af nysgerrighed...har du installeret sp 1 ???

Samme historie både før og efter installation af SP1

Mvh
Ulrik