printerproblem
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-10-02 23:01

hp deskjet 895cxi... jeg kan ikke align den mere stregerne er helt ved siden
af... ingen passer... jeg har opdateret / genistalleret driver, renset
dyser, haft patroner ude og ind i gen... ja selv en format var den ligeglad
med... er den ødelagt?... hvad vil det betyde for billedudskrifter... ja og
tekst osse egentlig?

sniper_Nolight

Fra : Madsen

Dato : 08-10-02 23:08

sniper_Nolight skrev:

> [...]
> driver, renset dyser, haft patroner ude og ind i gen... ja selv en
> format var den ligeglad med... er den ødelagt?.

Er der ikke en funktion i driveren som kan "gen-aligne" patronerne?
Altså kalibrere den sorte og farvepatronen i forhold til hinanden.

Madsen.

Fra : Erik Daugaard

Dato : 09-10-02 08:36

Uden at vide om det er relevant for dit vedkommende, så fik jeg for nylig at
vide, at i HP patroner sidder der en chip som bevirker, at 18 måneder efter
produktionsdatoen holder skidtet op med at virke. Det betyder så også at de
ikke kan genfyldes så mange gange som andre fabrikater.
Om de holder helt op med at du, eller blot opfører sig som du fortæller ved
jeg ikke.

Mvh. Erik D