PHP og filer
Fra : Sviss

Dato : 08-10-02 20:14

Hej NG.

Jeg har et problem med at oprette nye fyler på en bestemt lokation.
F.eks. vil jeg gerne oprette nogle nye tekst-filer i /nef/articles/ fra
server-root.

Jeg kan godt oprette nye filer, men de bliver oprettet i server-root
(htdocs) uanset hvad jeg gør.
Jeg har prøvet at få inkluderet stien på mange forskellige måder, men intet
synes at virke, det bliver i htdocs hver gang :(

Er der nogen som har en metode hvorpå dette kan gøres, som virker?

På forhånd tak...

~ Sviss

Fra : Niels Andersen

Dato : 09-10-02 21:31

Sviss wrote in <anvbg4$159a$1@news.cybercity.dk>:
> F.eks. vil jeg gerne oprette nogle nye tekst-filer i /nef/articles/ fra
> server-root.
> Jeg kan godt oprette nye filer, men de bliver oprettet i server-root
> (htdocs) uanset hvad jeg gør.

Hvad med "nef/articles/filnavn" ?

--
Mvh.