Ang. vinterfodring - gode råd
Fra : Liz

Dato : 08-10-02 20:00

Hej allesammen,
Nu er det snart på tid at tag hestene inde om natten, (hvis ikke de allerede
er det, eller de er de unævnelige!) Så derfor sender jeg dette link med
mange tips om vinterfodring.

http://www.netdyredoktor.dk/Nyhedsbrev_okt_2002/Vinterfodring_okt_2002/vinte
rfodring_okt_2002.html

Desuden er der mange andre gode tips rundt om i netdyredoktor som er værd at
se på. Håber at det kan bruges.

Mvh Liz (PS Dette er ikke en reklame, bare nyttige information som
fortjener en større læserkreds)

Fra : Iben Holst

Dato : 09-10-02 12:16

> [...]
allerede
> er det, eller de er de unævnelige!) Så derfor sender jeg dette link med

Mine hypper er bestemt ikke på stald om natten endnu og kommer det heller
ikke i den nærmeste fremtid - trods den ene er langt fra "en af de
unævnelige", men derfor er det da på tide at tænke på vinterfodringen
alligevel. Tak for tippet!

Iben