Netværksinstallation af Windows ?
Fra : Torben

Dato : 25-02-01 13:13

Jeg har en Win2000 PC med netværk og et installationsdrev med Win9x og
Win2000 liggende. Kan man installere et af disse på en helt tom PC via
netkortene ?

Fortæl gerne hvilke software man skal bruge på den tomme PC for at få
gang i netkortet o.s.v. - jeg forestiller mig noget med at boote på
disketter først og indlæse noget netsoftware så man kan se drevet på den

anden PC ?

Fra : Bo Pedersen

Dato : 03-03-01 15:33

Du skal bare lave dig en Net-boot dos diskette og derefter mappe drevet på
din server v.h.a. NET USE kommandoen

se evt. www.bootdisk.com

Mvh
Bo Pedersen