MS Windows
briani 27239
Windows Messenger
Fra : AnnLou

Dato : 08-10-02 19:37

Hej gutter og gutinder!
Lige et spørgsmål ang. Windows Messenger; kan jeg have flere mailadr. i
Messenger, altså f.eks. to forskellige hotmail adr.?
Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc
end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....
Jeg ved, at jeg er nørden og i er eksperterne og derfor siger jeg på
forhånd MANGE tak for hjælpen!!
Sensommer saludos fra Madrid,
Ann Lou

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Emil

Dato : 08-10-02 20:18

> Hej gutter og gutinder!
> Lige et spørgsmål ang. Windows Messenger; kan jeg have flere mailadr. i
> Messenger, altså f.eks. to forskellige hotmail adr.?

Du kan ikke have to Messengere kørende sideløbende, du må skifte mellem dem,
ved at kogge ind med helholdvis navn og kodeord for den ene, og en anden
gang for den anden konto.

> Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc
> end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....

Ja, det eneste du kan fra en anden pc, er at gå ind på www.hotmail.com, og
så logge ind, ellers skal du ind og opsætte din konto inde i denne persons
Outlook, og det er jo ikke så smart !?

> Jeg ved, at jeg er nørden og i er eksperterne og derfor siger jeg på
> forhånd MANGE tak for hjælpen!!
> Sensommer saludos fra Madrid,

Håber du kan bruge det !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Allan Bojsen

Dato : 09-10-02 16:12

Den Tue, 08 Oct 2002 18:36:33 GMT, skrev:

>Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc
>end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....
>Ann Lou

Du kan oprette en mailkonto hos Yahoo, og derefter konfigurere din
konto til at tjekke din post på forskellige konti. Du kan indstille
den til at tjekke op til tre POP3-konti. Jeg håber jeg forstod dit
spørgsmål rigtigt.
Venligst
Allan B. Bojsen
www.nettips.dk