Problemer med tastaturet
Fra : Erik Andersen

Dato : 08-10-02 19:07

Lige pludselig er der 2 taster, som ikke længere virker korrekt. Det drejer
sig om umlaut tasten og tasten der sidder ovenfor til venstre for back
space. Ved tryk på umlaut tasten kommer der øjeblikkeligt 2 gange umlaut
inden man har aktiveret a, u eller o.

Umlaut tasten fungerer korrekt i dos. I alle andre applikationer virker
tasten ikke.

Jeg har gjort følgende:
Ombyttet tastaturet
Tjekket keyboard opsætningen i kontrolpanelet.
Tjekket autoexec.bat og config.sys.
Geninstalleret Windows 98
Kørt en reparation på Office pakken.

Men intet har hjulpet.

Nogen der kan hjælpe mig?

mvh og tak

Erik

Fra : Madsen

Dato : 08-10-02 22:35

Erik Andersen skrev:

> [...]
> venstre for back space. Ved tryk på umlaut tasten kommer der
> øjeblikkeligt 2 gange umlaut inden man har aktiveret a, u eller o.

Der er en virus der netop gør ovenstående. Har du tjekket om du har
virus på pc'en?

Madsen.

Fra : Erik Andersen

Dato : 09-10-02 07:29

> virus på pc'en?
..
Ja, det har jeg. Jeg glemte at skrive det. Ved du hvad virusen hedder?

mvh

Erik Andersen

Fra : Erik Andersen

Dato : 09-10-02 10:45