pointtabel
Fra : Christian Ebbesen

Dato : 08-10-02 16:57

Hej!

Er der nogen der kender noget til pointtabel for fisk, (skal bruges til en
fiskekonkurrence), jeg har kun en for Fyns Trolling Klub, den er der ikke
omregningstabel for fladfisk i.

Hvor meget skal en rødspætte/skrubbe veje for at udløse point?
POINTTABEL

Fiskearter Vægt i kg = 100 point Mindstemål.

Havørred 5 kg
40 cm

Laks 5 kg
60 cm

Torsk 10 kg
40 cm

Hvilling 1 kg
30 cm

Makrel 1 kg
20 cm

Sej / lubbe 5 kg
40 cm

Eks. Én torsk på 3,75 kg giver 37,5 point

M.V.H

Chr. Ebbesen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 08-10-02 20:00

Hej Christian.

Prøv at se denne side: http://www.valbysportsfiskerklub.dk/point.htm . Det
er Valby Sportfiskerforenings hjemmeside.

Vh.
Bent.

Fra : Jan Heine Jensen

Dato : 10-10-02 00:19

Hej Christian.
Her er en pointliste fra den nu opløste fiskeklub "Spræl" med den nøjagtige
ordlyd.
Håber at du og andre kan bruge den til noget.
Venlig hilsen
Jan Heine Jensen

Saltvand Mindstemål Pr.200 gr. Pr.kg.
Torsk 40/50 cm. 1p. 5p.
Ising 25 cm. 1p. 5p.
Lange 40 cm. 2p. 10p.
Mørk/lyssej 40 cm 2p. 10p.
Lubbe 40 cm 2p. 10p.
Hornfisk Ingen 2p. 10p.
Havkat 30 cm 4p. 20p.
Makrel 20 cm 4p. 20p.
Skrubbe /
Rødspætte 25,5 / 27 cm. 4p. 20p.
Pig /
Slethvarre 30 cm. 8p. 40p.
Sø /
Rødtunge 24,5 / 26 cm. 8p. 40p.
Havørred 40 cm. 8p. 40p.
Regnbueørred Ingen 8p. 40p.
Ål 35,5 cm 8p. 40p.
Laks 60 cm. 10p. 50p.

Mindstemål SKAL overholdes
"Spræls" torsk skal måle mindst 50 cm,
Fredede fisk skal genudsættes nænsomt
Højeste pointgivende fisk vinder
Der kan højst indvejes 3 fisk af hver art pr.tur

Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 08-10-02 21:50

Hejsa.
Der ligger også én på http://hjem.get2net.dk/fsf se under "100% liste" i