logitech cordless desktop
Fra : Daniel T.Pedersen

Dato : 08-10-02 15:45

Jeg har det ovenstående, men har en del problemer med scroll hjulet på
musen, idet at den ikke virker i de andre programmer end windows og
skirveprogrammer. Jeg kan f.eks. ikke få den til at virke i hitman 2, for
når man bruger hjulet bliver den enten ved at køre kontinuært opad når man
ruller en tak.
Det er somom den ikke kan styre det der med en tak = en linie opad eller to
takker = 2 linier opad.

Kan det være et driver problem?

Mvh DTP

--
Mine specs:

P4 2,4 Northwood @ FSU 533 mhz
Leadtek Winfast Geforce 4 Ti 4200 64 Mb DDR
512 Mb DDR ram
80 Gb Seagate Barracuda IV 7200 rpm
3DMARK 2001SE - 10498 point
Fjern NOFUCKINGSPAM fra E-mail adressen ved Reply

Fra : Hans

Dato : 08-10-02 16:22

"Daniel T.Pedersen" <dtp@NOFUCKINGSPAMadslhome.dk> wrote in message
> Jeg har det ovenstående, men har en del problemer med scroll hjulet på
> musen, idet at den ikke virker i de andre programmer end windows og
> skirveprogrammer.

> Kan det være et driver problem?

Hvis du har installeret Logitechs Mouseware, så prøv at afinstallere den og
brug Windows egen driver.

Mouseware er kendt for ikke at virke i mange spil.

--
mvh, Hans

Fra : Madsen

Dato : 08-10-02 16:42

Daniel T.Pedersen skrev:

> [...]
> virke i hitman 2, for når man bruger hjulet bliver den enten ved
> at køre kontinuært opad når man ruller en tak.

Har du installeret 'Mouse Registry File for GAMERS' ?

Madsen.

Fra : Daniel T.Pedersen

Dato : 08-10-02 23:22

> Har du installeret 'Mouse Registry File for GAMERS' ?

Nej har aldrig hørt om den...

Kan du give et link til programmet, eller filen?

Mvh DTP

Fra : Hans

Dato : 08-10-02 23:39

> Nej har aldrig hørt om den...
>
> Kan du give et link til programmet, eller filen?

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid
=4983&OSID=1&softwareid=8211&countryid=4&languageid=1

--
mvh, Hans

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-10-02 07:33

"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> wrote in message

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid
> =4983&OSID=1&softwareid=8211&countryid=4&languageid=1

Og et link der kan bruges?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bent Eriksen

Dato : 09-10-02 21:18

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Og et link der kan bruges?
> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Klik på linket her:
http://makeashorterlink.com/?X18C33E02

/Bent

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-10-02 06:59

"Bent Eriksen" <bbe@tdcadsl.dk> wrote in message
> Klik på linket her:
> http://makeashorterlink.com/?X18C33E02

Takker og her er så en der passer til mit OS (Win2000)...

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid
=4983&OSID=3&softwareid=8211&countryid=4&languageid=1

http://makeashorterlink.com/?U21C15F02