Bundkrot 3
Fra : Polle_pottemager

Dato : 08-10-02 14:51

Afstandsklodser for tæt på ramsokler er det noget i har hørt om før?

--
Greetings

Polle_pottemager

Fra : Hans

Dato : 08-10-02 16:15

"Polle_pottemager" <polle_pottemager@hotmail.com> wrote in message

> Afstandsklodser for tæt på ramsokler er det noget i har hørt om før?

Desværre ja - Nogle bundkortfabrikater har meget lidt plads til
afstandstagene, og har man et kabinet med store stag kan det gå grueligt
galt.

Det værste er dog, at de mindre erfarne brugere helt sikkert vil sidde og
slås med problemer de ikke har haft en chance for at forudse.

Det skulle vel ikke være et Asus du sidder med?

--
mvh, Hans

Fra : Polle_pottemager

Dato : 08-10-02 16:56

Nej ECS.

Fra : Polle_pottemager

Dato : 08-10-02 17:01

Jeg formode at afstandsklodser er de "hunskruer", man skruer i kabinettet
for senere at skrue alm skruer i.

Greetings

Polle_Pottemager

Fra : Hans

Dato : 08-10-02 18:14

> Jeg formode at afstandsklodser er de "hunskruer", man skruer i
> kabinettet for senere at skrue alm skruer i.

Ja - De omtales normalt som afstandsstag eller afstandsstykker.

--
mvh, Hans