"always use this program to open....."????
Fra : khalus

Dato : 08-10-02 13:09

Jeg har kommet til at sætte kryds ved "always use this program to
open....." og....ja der er lidt flovt jeg ik ved det men jeg er
11!
når jeg bruger serveren 127.0.0.1/test1.php downloader den bare
notepad-filen! plz help!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Seebach

Dato : 08-10-02 14:15

"khalus" <khalus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 11!
> når jeg bruger serveren 127.0.0.1/test1.php downloader den bare

Det kunne lyde som om php ikke funker...

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Tinky Winky

Dato : 09-10-02 15:35

> [...]
> 11!
> når jeg bruger serveren 127.0.0.1/test1.php downloader den bare

Bruger du Apache? Det lyder som et problem med webserver opsætningen.

Fra : Thomas Iversen

Dato : 09-10-02 22:57

Hvis jeg har forstået dig rigtigt har du bare et ganske simpelt
windows-problem:

Gå ind i "denne computer" (my computer), funktioner -> mappeindstillinger
(functions -> foldersettings???) i menu-linien, og find fanebladet
"filtyper".
Her skal du slette filtypen "php"

Håber dit problem var så enkelt.
\Tåmas