webdav & e-smith?
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-10-02 13:14

Jeg ligger inde med en 200MHz Pentium notebook (80MB ram og 2GB disk), som
jeg påtænker at putte et netkort i, og anvende som mail og web server pga.
af det lave støjnivau og strømforbrug. (Den egner sig ikke rigtigt til
andet pga af "slidt" DNST skærm, og et batteri der kun kan holde den kørende
i ca 10 minutter)

Oprindeligt havde jeg tænkt mig at lægge en debian (som jeg kender fra
PPC) med de nødvendige server programmer på den. Pakkeløsningen fra
e-smith tiltaler mig dog, da jeg derved kan slippe for at tage stilling til en
hel del - både mht konfiguration og valg af serverprogrammer.

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt den inkluderede apache har webdav
understøttelse, samt om kernen i e-smith's disto understøtter PMCIA kort
(netkort).

Hvis jeg er nød til at kompilere apache med modDAV, eller udskifte
kernen tror jeg, at jeg er bedre tjent med den distribution jeg kender
til, nemlig debian woody (godt nok på Apple hardware).

Mit sidste spørgsmål til e-smith angår filsystemet. Understøttes
journaliserede filsystemer af den inkluderede 2.2x kerne? (og hvilke
filsystemer understøtter flergrenede filer?)

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>