windows 98.....IE 6: Problemer med apache!
Fra : khalus

Dato : 08-10-02 12:09

Jeg kan ikke finde ud af at installere apache så jeg kan komme
til php!

"Syntax error on line 1021 of c:\program files\apache
group\apache\conf\httpd.conf: Cannot load
c:\php\php\sapi\php4apache.dll into server: <1157> One of the
library files needed to run this application file cannot be
found:

Note: The errors or messages above, and press <esc> to exit.

vær søde at hjælpe har læst webcafe's artikler om det!

//kalus http://www.khalus.tk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : khalus

Dato : 08-10-02 13:39

jeeeeeg har fundet ud af det men er kommet til en ny fejl!?
hva for et program skal man bruge (når man dobbeltklikker på
foreksempel test1.php skal man vælge hva for et program man skal
bruge)!

Jeg bliver glad hvis i vil hjælpe mig!

//kalus

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 08-10-02 18:04

"khalus" <khalus@hotmail.com> wrote in message news:anujl2$ihr$1@sunsite.dk...
> [...]
> hva for et program skal man bruge (når man dobbeltklikker på
> foreksempel test1.php skal man vælge hva for et program man skal

Det skal man ikke. Hvis du vil se siden test1.php i din browser skriver du: http://localhost/test.php i adressefeltet altså for at se siden fortolket af php. Hvis du vil editere test1.php vælger du bare din favorit editor, eller notepad i mangel af bedre.

mvh
Rasmus