La revulotion!! - eller sådan noget. Et dr~
Fra : Daniel T.Pedersen

Dato : 08-10-02 00:19

Måske lidt OT meeeen:

Kina har nu taget kampen op mod de to dominerende firmaer Intel og AMD og
produceret deres egen processor, for at frigøre sig for vestens teknologiske
overlegenhed!

Dragon chip er navnet på dette nye vidunder og efter people's daily
nyhedsartikel, skulle dette vidunder indeholde 6 millioner krystalrør
(krystalrør blev udskiftet med transistorer i 1950'erne, så jeg vil gå udfra
at det er en oversættelsesfejl)

Dette gør at deres første processor vil opnå svimlende hastigheder, der når
op på siden af Intel 486-hastighed

Derudover annoncerer de at de vil være klar med en processor med hastighed
svarende til PIII iløbet af næste år og allerede i 2005 regner de at være
oppe i Pentium 4 klassen.

Og så kan man jo spekulere på hvornår de overhaler vestens standarter...
mhhh et godt bud år 2086??

Men ok - hatten af for dem. De har skrottet Microblød viduer(aka microsoft
windows) i kina, og kører istedet med en kinesisk version af linux.

MVH DTP

--
Mine specs:

P4 2,4 Northwood @ FSU 533 mhz
Leadtek Winfast Geforce 4 Ti 4200 64 Mb DDR
512 Mb DDR ram
80 Gb Seagate Barracuda IV 7200 rpm
3DMARK 2001SE - 10498 point
Fjern NOFUCKINGSPAM fra E-mail adressen ved Reply

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 08-10-02 01:17

Daniel T.Pedersen wrote:

> [...]
> oppe i Pentium 4 klassen.
>
> Og så kan man jo spekulere på hvornår de overhaler vestens standarter...

En standart er et spydlignende våben med et flag påhæftet, fra omkring
dengang Klør Konge var knægt..

> mhhh et godt bud år 2086??

Med den fart, ca. år 2010. Måske før.

> Men ok - hatten af for dem. De har skrottet Microblød viduer(aka microsoft
> windows) i kina, og kører istedet med en kinesisk version af linux.

Vive la france :)