2.5" i stationær
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 07-10-02 23:19

Hej

Jeg ved man kan købe en adaptor så man kan putte en 2.5" HD i en stationær
PC.

Men da jeg kun skal hente de gamle data jeg har liggende på min defekte
bærbars PC ønsker jeg ikke at bruge for mange penge på det.

Kan man ikke købe et stik eller lignende når det blot er en engangs-ting,
som ikke skal skrues fast osv?

Mvh
Jesper

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-10-02 01:25

>Kan man ikke købe et stik eller lignende når det blot er en engangs-ting,
>som ikke skal skrues fast osv?

Du kan købe et stik i Zitech, der virker imellem 2,5' diske og ide
controlleren på MOBO - lad blot lågen stå åben til dit kabinet, mens
du overfører dataene.

-------------------------
Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-10-02 16:00

> [...]
> bærbars PC ønsker jeg ikke at bruge for mange penge på det.
>
> Kan man ikke købe et stik eller lignende når det blot er en engangs-ting,

Ja du kan få en adaptor hos de fleste hw-pushere. Men hvor i landet holder
du til ?
(jeg kunne evt låne dig en - eller tømme dataene over på et par cd'er for
dig)

/A