Software til server
Fra : Thomas Jari

Dato : 25-02-01 11:30

Hej NG

Hvis jeg skal sætte en web og mailserver op, hvilket stykke software
anbefaler i så at bruge.

Mvh
Thomas

Fra : Lars Overgaard

Dato : 25-02-01 12:03

"Thomas Jari" <tj@kazoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvis jeg skal sætte en web og mailserver op, hvilket stykke software
> anbefaler i så at bruge.
>
> Mvh
> Thomas

Hvilket styresystem?

/Lars

Fra : Thomas Jari

Dato : 25-02-01 13:01

> Hvilket styresystem?
>
> /Lars

Det er spørgsmålet. Jeg kører i øjeblikket med window, men er ikke bleg for
at prøve linux.

Mvh
Thomas

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 25-02-01 16:16

> [...]
> anbefaler i så at bruge.

> Det er spørgsmålet. Jeg kører i øjeblikket med window, men er ikke bleg

Hvis du vil køre linux:
Web: apache, hentes på www.apache.org
Post: Postfix, hentes på http://www.porcupine.org/postfix-mirror/start.html

Mvh
Tonni Aagesen
--
www.spyfluen.dk
Om lystfiskeri af lystfiskere.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-02-01 19:20

"Thomas Jari" <tj@kazoo.dk> writes:

> Det er spørgsmålet. Jeg kører i øjeblikket med window, men er ikke bleg for
> at prøve linux.

Hvis du er frisk på Linux, så vil jeg helt klart også anbefale Apache
og Postfix.

Da jeg ser at du er CyberCity-kunde (som mig :) kan du måske have
glæde af et kig på min vejledning til opsætning af Postfix på sådan en
navn.adsl.dk-ting. Den kan findes på: http://www.bunk.adsl.dk/postfix/.

Held og lykke med det.

--
Jacob
Smile, it makes people wonder what you're thinking.