Mobo ingen hd,
Fra : Renè

Dato : 07-10-02 21:23

Hej gr. Jeg har en compaq bærbar som ikke kan finde hd, den vil godt boote
på cd-rom drev, men den finder ikke hd, i bios står den også cd-rom som
slave og hd ikke fundet, jeg har prøvet med flere forskellige hard-diske med
samme resultat, kan det være hd. controller der er røget i opsætning i bios
eller er der nogen her i gr. der har et bud, så jeg igen kan bruge min
bærbar ?
ligger den evt. på compaqs opstarts cd ?

Jeg vil blive glad for et hurtigt svar
mvh René

Fra : Per F Andersen

Dato : 08-10-02 13:03

"Renè" <rene.ryno.hansen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gr. Jeg har en compaq bærbar som ikke kan finde hd, den vil godt boote
Har du prøvet opdater F3 i BIOS?

Fra : Renè

Dato : 08-10-02 15:51

Hej det er pøvet uden resultat (øv,øv,øv)
Hilsen René