IE6 Mayday Mayday
Fra : Olsen

Dato : 07-10-02 21:12

Hejsa..

Er der en der lige kan fortælle mig, hvorfor menuen i toppen på
nedenstående side er gennemsigtig i IE6 men ikke i IE5.5 og bagud?
Jeg har installert Java Plugin

http://www.ulvenemc.dk/forside.asp

/Olsen

Fra : Ghita

Dato : 07-10-02 21:50

I news:qbq3qugomnlb701f3jbjt2adiohqh8stv6@4ax.com griflede Olsen:
> [...]
>
> Er der en der lige kan fortælle mig, hvorfor menuen i toppen på
> nedenstående side er gennemsigtig i IE6 men ikke i IE5.5 og bagud?

Den er ikke gennemsigtig hos mig i IE6

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Olsen

Dato : 08-10-02 17:27

On Mon, 7 Oct 2002 22:49:33 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

>Den er ikke gennemsigtig hos mig i IE6

Meget mystik nu har jeg nok haft fat i 10 maskiner alle med IE6 og
forskelligt OS, alle sammen laver gennemsigtige menupunkter når menu
aktiveres.

Fra : Ghita

Dato : 08-10-02 22:34

I news:kn16qugfjot7a9bmc0qc1qmi38bpueri1h@4ax.com griflede Olsen:

> Meget mystik nu har jeg nok haft fat i 10 maskiner alle med IE6 og
> forskelligt OS, alle sammen laver gennemsigtige menupunkter når menu
> aktiveres.

Hos mig er den som alle andre sider, men det er drop down menuen du
mener ikke ?
Det er noget der indstilles hos den der har lavet siden og han/hun har
måske indstillet den til at være transperant ?

Fra : Olsen

Dato : 09-10-02 05:59

>Det er noget der indstilles hos den der har lavet siden og han/hun har
>måske indstillet den til at være transperant ?

Den er ikke indstillet til at skulle være transperant.

Og problemet forekommer som sagt kun i IE6, i tidligere versioner har
dropdownmeunerne samme farve som "overskriften".

Fra : Madsen

Dato : 08-10-02 22:43

Olsen skrev:

> Meget mystik nu har jeg nok haft fat i 10 maskiner alle med IE6 og
> forskelligt OS, alle sammen laver gennemsigtige menupunkter når menu
> aktiveres.

Den er også gemmensigtig hos mig på IE 6 SP1 på WinXP (SP1).
Det samme er tilfældet på IE 6 SP1 på Win2000 SP3.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/gennemsigtig.png>
Jeg kan ikke umiddelbart se hvad jeg skulle have ændret på i
browseren, for at få den menu til at være gennemsigtig.

Madsen.

Fra : Olsen

Dato : 09-10-02 06:04

> [...]
>Jeg kan ikke umiddelbart se hvad jeg skulle have ændret på i
>browseren, for at få den menu til at være gennemsigtig.

Jeg får præcis samme udsende på dropdownmenuen som dig, og som jeg
skrev til Ghita så er det kun i IE6 tidligere versioner er ok.

Så problemet ligger i IE6 eller i feks "ONMOUSEOVER" som er brugt i
scriptet.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 11-10-02 22:46

"Olsen" <po@jyde.dk> skrev i melding

> [...]
> skrev til Ghita så er det kun i IE6 tidligere versioner er ok.
>
> Så problemet ligger i IE6 eller i feks "ONMOUSEOVER" som er brugt i

Hvilken dropdownmenu ?
Bruker Norton intenetsecurity 2003 med annonsebanner blokk.

Thore Øivind

Fra : Olsen

Dato : 12-10-02 09:36

>Hvilken dropdownmenu ?
>Bruker Norton intenetsecurity 2003 med annonsebanner blokk.
>
>Thore Øivind

Den her http://www.ulvenemc.dk/forside.asp
/Per