RH 8 og mySql
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 07-10-02 20:18

Jeg har installeret mysql, for at prøve at lege lidt med databaser. Jeg
går ud fra guiden:
http://www.gnuskole.dk/bog/php.html

[root@localhost sd]# mysqladmin -u root -p password nykode
Enter password:
mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO)'
[root@localhost sd]#

mysql serveren kører, men som ovenstående viser (tror jeg ) så er
der ikke kontakt til den.

Forslag til hvordan jeg kommer i kontakt med den, modtages med kyshånd.

Fra : Glen Kjaerulff

Dato : 08-10-02 02:45

none wrote:

> Jeg har installeret mysql, for at prøve at lege lidt med databaser.
> [...]

se forskellen...

Glen

Fra : Ove Lie

Dato : 07-10-02 21:02

"Mikkel F.S. Andersen" <""flott\"@(none)> skrev i melding
> [...]
> der ikke kontakt til den.
>
> Forslag til hvordan jeg kommer i kontakt med den, modtages med kyshånd.

Har du lavet passord? Hvis ikke fjer -p så er du inne

-Ove