Ledningsfri Mus
Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 07-10-02 20:20

Er ledningsfri mus langsommere en mus med ledning? Har både læst at
ledningfri er lidt dårlige i FPS spil, og et andet sted at de slet ikke var
gode til spil...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-10-02 20:28

"Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> wrote in message
> Er ledningsfri mus langsommere en mus med ledning? Har både læst at
> ledningfri er lidt dårlige i FPS spil, og et andet sted at de slet ikke
var
> gode til spil...

Logitech´s nye MX700 trådløse optiske mus med ladestation. Har en ny trådløs
standart fra Logitech, der faktisk er hurtigere end en kablet USB mus..
Musen er dog tilsluttet med USB kabel fra ladestationen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-10-02 20:41

> [...]
> Er ledningsfri mus langsommere en mus med ledning? Har både læst at
> ledningfri er lidt dårlige i FPS spil, og et andet sted at de slet ikke

Jeg har en Logitech Cordless Mouse og den virker ganske upåklageligt i spil.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 21:54

Henrik Grønnemark Jensen skrev:

> Er ledningsfri mus langsommere en mus med ledning?

Normalt ja, da radiosignalet ikke kommer ret meget over 40-50 Hz,
hvilket ikke er nok til at give en 100 % jævn og glidende gang på
markøren (opdateringshastigheden hedder det). Det er så, som Bjarke
nævner, løst med den nye Logitech MX700 som har en opdaterings-
hastighed på 140 Hz.

Se evt.: <news:Xns9295226C4CC6Fcopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

Madsen.

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 08-10-02 01:06

Jeg har lige et dumt spørgsmål eller to mere

Når i siger at ledningsfri er langsommere, er det så meget eller lidt? altså
er det til at leve med? Den Logitech mus lyder god, men også temmelig dyr
efter min pung.

Men jeg kiggede lige i den meddelelse du linkede til, der påstår de at
ledningsfri mus normalt kun er ligeså hurtige som en mus i PS2 port, men da
min nuværende mus er en ganske almindelig "no-name" mus der sidder i PS2
porten, ville jeg måske ikke mærke forskel med en ledningsfri mus eller
hvad?

Håber nogen kan svare....

Fra : Madsen

Dato : 08-10-02 01:14

> [...]

> "no-name" mus der sidder i PS2 porten, ville jeg måske ikke mærke
> forskel med en ledningsfri mus eller hvad?

Temmelig sikkert ikke.

Madsen.