Den svenske skærgård
Fra : Michael Andersen

Dato : 07-10-02 12:15

Gutterne og jeg har lejet en hytte lige ud til skærgården ved Karlshamn
(Blekinge) i efterårsferien med specielt henblik på at lokke nogle af de
store geder på krogen. Selvfølgelig er havørredfiskeriet også aktuelt. Vil
bare lige høre om der er nogen der har erfaringer og/eller fiduser fra
området de kunne tænke sig at dele med os. Har tjekket diverse hjemmesider,
men det kunne jo være man kunne få et par ekstraordinære tips...

Michael

Fra : Thomas

Dato : 07-10-02 21:48

"Michael Andersen" <ma@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
.. Selvfølgelig er havørredfiskeriet også aktuelt.
SNIP

Hej Michael og co.

Bare for en god ordens skyld så bliver i nok nødt til at holde jer til
gedderne. Havørreden er fredet frem til 1. jan på de kanter. Se
http://www.k.lst.se/version1/fiske/frifisk.htm
for reglerne.

Knæk og bræk.

Thomas

Fra : Steen Kirkegaard Jen~

Dato : 08-10-02 11:22

Check Blekinge Tidendes (BLT) sommer/turist specialudgave, der var en god
oversigt over kystpladser i
Blekinge.
Jeg husker specielt at fiskeriet skulle være exceptionelt i den nationalpark
der ligger ikke langt fra
Karlshamn

Steen

Fra : Henric

Dato : 09-10-02 00:08

Jag bidrager med en användbar länk:
http://www.sfcb.karlshamn.se/ffakta/svff98-4.htm
Håll den lite hemlig bara så att vi inte får dit för mycket folk
/H