TDC lokale konf.
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-10-02 11:38

Jeg har ADSL ved TeleDanmark og vil spørge om TeleDanmark har nogle
lokale konferencer som kun folk som har ADSL ved TeleDanmark kan læse.

Fra : Per Bau

Dato : 07-10-02 12:02

"Ole Rasmussen" <o.h.r@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ADSL ved TeleDanmark og vil spørge om TeleDanmark har nogle
> lokale konferencer som kun folk som har ADSL ved TeleDanmark kan læse.

Ja det må være tele.internet.adsl du tænker på. Og ellers er de grupper der
starter med tele. lokale TDC grupper.

/Per

Fra : Thore Sorensen

Dato : 07-10-02 12:12

On Mon, 07 Oct 2002 12:37:36 +0200, Ole Rasmussen <o.h.r@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har ADSL ved TeleDanmark og vil spørge om TeleDanmark har nogle
>lokale konferencer som kun folk som har ADSL ved TeleDanmark kan læse.

Jo da...bl.a.:

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-10-02 11:52

"Ole Rasmussen" <o.h.r@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ADSL ved TeleDanmark og vil spørge om TeleDanmark har nogle
> lokale konferencer som kun folk som har ADSL ved TeleDanmark kan læse.

Ja, det starter med tele.
Fx news:tele.internet.adsl

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-02 16:15

Mon, 7 Oct 2002 12:52:23 +0200, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk>:

>Ja, det starter med tele.
>Fx news:tele.internet.adsl

Hmm, dem kunne jeg da godt læse dengang jeg havde isdn.

Kan man ikke det mere?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-10-02 17:58

> Hmm, dem kunne jeg da godt læse dengang jeg havde isdn.

Jo, ok.. Men det er kun TDC-kunder der kan læse dem..

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Lars BC

Dato : 07-10-02 18:12

On Mon, 7 Oct 2002 18:57:34 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Jo, ok.. Men det er kun TDC-kunder der kan læse dem..

Jeg kan da godt læse i dem på mit arbejde. Og jeg er ikke TDC-kunde

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-02 18:13

Mon, 7 Oct 2002 18:57:34 +0200, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk>:

>Jo, ok.. Men det er kun TDC-kunder der kan læse dem..

Selvfølgelig, men spørgsmål og svar lagde op til mit spørgsmål...

For svaret burde egentlig være, at der ikke er nogen grupper som
kun kan læses af adslkunder.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-10-02 18:23

> For svaret burde egentlig være, at der ikke er nogen grupper som
> kun kan læses af adslkunder.

Korrekt. Jeg læste forkert

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats