Hvordan gjor jeg min asp-side tilgjennelig~
Fra : Frode Nordbo

Dato : 07-10-02 09:26

Hei
Jeg er ny i bruken av asp,men har klart at lave mitt lille
program som
jeg onsker at gjore tilgjennelig for alle som onsker a bruke det.
Slik jeg forstar,etter a ha folgt dk's tutorial har jeg kun laget
en forbindelse til min egen maskin/localhost.gjennom iis, og alle
som er i nettverk med meg.f.eks i et LAN.
Hva gjor jeg na med mine asp.filer/kode??
Er ikke helt sikker,men hvordan fungere en cute FTP.Er det noe
som kan benyttes.
mvh
frode

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-02 11:00

Som svar på skriblerier forfattet af Frode Nordbo

> Jeg er ny i bruken av asp,men har klart at lave mitt lille
> program som
> jeg onsker at gjore tilgjennelig for alle som onsker a bruke det.

Du ønsker at din source kan downloades/læses, som fx hos www.aspin.com?
Du kan fx bruge HTMLEncode

Men der er kan også være andre muligheder - anyone

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Pelle Klumpfeber

Dato : 07-10-02 11:55

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote
> Du ønsker at din source kan downloades/læses, som fx hos www.aspin.com?
> Du kan fx bruge HTMLEncode
>
> Men der er kan også være andre muligheder - anyone

Jeg tror han mener at hans sider på nuværende tidspunkt ligger på hans
lokale webserver, men han gerne vil have dem offentligt tilgængelige..altså
ikke selve koden

--
PK

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-02 12:45

Som svar på skriblerier forfattet af Pelle Klumpfeber

Ja, det sad jeg også og spekulerede på

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-10-02 12:52

Frode Nordbo wrote :

> [...]
> som er i nettverk med meg.f.eks i et LAN.
> Hva gjor jeg na med mine asp.filer/kode??
> Er ikke helt sikker,men hvordan fungere en cute FTP.Er det noe

hvis dit problem er, hvorledes du får dit nye site tilgængeligt for hele
internettet fra din PC - dvs hvordan du opsætter din IIS, så den tillader
anonym adgang til dit website - så er den korrekte danske nyhedsgruppe at
spørge i dk.edb.system.ms-windows.server .

Derfor sætter jeg FUT dertil. Svar på dette indlæg lander derfor i den
gruppe.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk