Driver til Logitech MX700.
Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 21:17

Hej,

Det undrer mig meget at Logitech endnu ikke har drivere til MX700 inde
på deres hjemmeside. Hvis man går ind på:
<http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=320&countryid=4&languageid=1>
- så har man ikke mulighed for at vælge musen.
Hvad jeg godt kunne tænke mig at vide var om Mouseware v9.73 er
kompatibel med den mus. Det var v9.70 som fulgte med musen og derfor
også den jeg valgte at installere i første omgang, men v9.73 er jo
nyere.

Hvilken driverversion bruger I som sidder med den samme mus?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 01:46

Madsen skrev:

> Hvad jeg godt kunne tænke mig at vide var om Mouseware v9.73 er
> kompatibel med den mus.

Nå, men jeg prøvede at smide den ind og det ser det ud til at den er.
Driveren kan da i hvert tilfælde genkende musen.

Madsen.

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 12-10-02 21:00

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Nå, men jeg prøvede at smide den ind og det ser det ud til at den er.
> Driveren kan da i hvert tilfælde genkende musen.

Har du prøvet musen i spil? Passer det at man ikke kan mærke forskel på den
og en med ledning? Tidligere trådløse mus har haft det med at "lagge" lidt
efter bevægelsen.

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund Jensen

Fra : Madsen

Dato : 12-10-02 23:38

Søren Lund Jensen skrev:

> Har du prøvet musen i spil?

Nej.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 15-10-02 19:37

Søren Lund Jensen skrev:

> Har du prøvet musen i spil? Passer det at man ikke kan mærke
> forskel på den og en med ledning? Tidligere trådløse mus har haft
> det med at "lagge" lidt efter bevægelsen.

Nu er jeg godt nok ikke hardcore-gamer, men har lige siddet og
spillet UT 2003 i en times tid og det fungerer fint med den mus.
Sammenlignet med min tidligere Logitech Mouseman Optical er den
uhyre præcis.

Madsen.