AMD Athlon XP Case Badge hvor ?
Fra : Skirk

Dato : 06-10-02 20:29

Hey er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogle kabbinet
klistermærker i Danmark med AMD Athlon XP logoet ?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-10-02 20:35

Jeg fandt det engang på http://www.gratis-ting.dk/ny_gratis-ting/

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-10-02 20:42

Skirk skrev bl.a.:

> Hey er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogle kabbinet
> klistermærker i Danmark med AMD Athlon XP logoet ?

Jeg bestilte det på AMDs hjemmeside. 14 dage efter kom der nogle stykker med
posten.... helt gratis. Desværre kan jeg ikke huske URL'en, men kik lidt
selv.

--
Lars

Fra : Skirk

Dato : 06-10-02 21:07

ok men jeg hvad skal jeg kigge efter / søge efter jeg har nu ledt på amd's
hjemmeside men kan ikke finde noget ):

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 21:33

Skirk wrote:
> ok men jeg hvad skal jeg kigge efter / søge efter jeg har nu ledt på
> amd's hjemmeside men kan ikke finde noget ):

Hvis du finder noget poster du lige ikk?

--
Martin K

Fra : Benja

Dato : 06-10-02 21:34

> ok men jeg hvad skal jeg kigge efter / søge efter jeg har nu ledt på amd's
> hjemmeside men kan ikke finde noget ):
>
> "Lars Jørgensen" <ikke.mere@spam.tak> skrev i en meddelelse

> med

Prøv en af disse:
http://www.amd.directmailsystems.co.uk/index.html
http://www.amd.com/gb-uk/assets/content_type/DownloadableAssets/Popup.html

Jeg er dog ikke helt sikker på at de er gratis.

Mvh.
Benja

**Fjern XX ved svar pr. mail.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-10-02 21:46

Benja skrev bl.a.:

> Prøv en af disse:
> http://www.amd.directmailsystems.co.uk/index.html
> http://www.amd.com/gb-uk/assets/content_type/DownloadableAssets/Popup.html
>
> Jeg er dog ikke helt sikker på at de er gratis.

Nu fandt jeg siden hvor jeg fik et par stykker gratis, men....

Online Sticker Order Form
Temporarily Unavailable

http://www.amd.com/gb-uk/Corporate/AboutAMD/0,,51_52_3592_702%5e743%5e4155,0
0.html

--
Lars

Fra : Leony

Dato : 07-10-02 06:50

> Nu fandt jeg siden hvor jeg fik et par stykker gratis, men....
> Online Sticker Order Form
> Temporarily Unavailable

Det har den vist været i et godt stykke tid efterhånden.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Lund Jensen

Dato : 06-10-02 21:48

> [...]
> posten.... helt gratis. Desværre kan jeg ikke huske URL'en, men kik lidt

det er den her men som du kan se tilbyder de det ikke mere
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : Kenneth

Dato : 07-10-02 14:42

> Hey er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogle kabbinet
> klistermærker i Danmark med AMD Athlon XP logoet ?

Den tid hvor man kunne bestille dem GRATIS hos AMD er slut.
Du kan dog stadig bestille dem, de koster bare.

Kig her:

http://www.amd.directmailsystems.co.uk/index.html
http://www.amd.com/gb-uk/Support/0,,238_251,00.html

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)