Så faldt han (endelig) i wc'et
Fra : Kate

Dato : 06-10-02 20:11

Ja, okay, det er jo ikke fordi jeg _ville_ ha' han skulle falde i
tønden, men med den interesse Mowgli har udvist for samme så skulle det
altså gå galt på et tidspunkt.
Ikke bare hver gang, men hver eneste gang jeg går på toilettet spurter
den lille gavtyv ud og springer op på kanten i samme sekund jeg letter
låget. Jeg snupper ham og skynder mig at sætte mig. Hurtigt, for han
ikke skal hoppe op på kanten, lukker jeg låget efter gjort gerning. Han
kravler nemlig helt ned til vandkanten = ikke så lækkert. Nu er jeg så
begyndt på, efter at ha' trukket ud, at åbne låget igen så han kan få
stillet sin nysgerrighed. Det har jeg gjort flere dage nu, men til
aften var jeg gået ind i stuen, 3 skridt væk fra toiletdøren og kunne
så høre den karakteristiske lyd af et toiletbræt i bevægelse. Da jeg
kom derud sad Mowgli på gulvet og viftede på skift sine forpoter, men
han var nu ikke særligt våd, kun lidt våd på poterne og lidt i hovedet,
så han er sikkert gledet længere ned end han havde forventet. Da han jo
er så stor har han ingen problemer med at komme op igen. Selvfølgelig
er låget lukket når jeg ikke er til stede, men jeg har faktisk vænnet
de store til at låget godt kan være åbent, for ikke at skulle sidde på
spring hele tiden når jeg har gæster.
Nu ser vi hvor længe der går inden han det nummer igen, for han er helt
sikkert ikke kureret

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 06-10-02 20:37

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk>
> Nu ser vi hvor længe der går inden han det nummer igen, for han er helt
> sikkert ikke kureret

Hæ hæ, jeg synes, at det er kanon , at du har fået Mowgli - uha, sikke gang
i hytten
Og nej, han skal nok tage en tur i toilettet igen.
Jeg har aldrig prøvet det med mine - det tætteste jeg kan komme er med Oscar
:
Han havde en ide om, at når han havde været på bakken, skulle kan op vores
wc kant og skrabe.
Så der var tit striber efter Oscars fine rengøring.
Heldigvis er han stoppet med den ide !

/ Anya

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:07

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in

> Hæ hæ, jeg synes, at det er kanon , at du har fået Mowgli - uha,
> sikke gang i hytten

Ja mon ikke, de store bliver nogle gange trætte bare ved tanken

> Og nej, han skal nok tage en tur i toilettet igen.

Han har faktisk ikke været så interesseret i toilettet i dag så måske
er han alligevel kureret. Tilgengæld kan jeg se på indersiden af mine
vinduer at jeg har haft vinduespudser Der er potespor på specielt
soveværelsesvinduet. Stakkels pudser-fyr, han har sikkert fået et chok
da Mowgli opdagede ham. Det er på de tidspunkter jeg gerne ville være
en flue på væggen

> [...]
> op vores wc kant og skrabe.
> Så der var tit striber efter Oscars fine rengøring.

Det er der da heldigvis ingen af mine der gør. Mowsen har vist heller
ikke associeret toilettet med et sted han kunne besørge.

Fra : Pia J

Dato : 06-10-02 20:41

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message news:3da08aa5$0$69040
> de store til at låget godt kan være åbent, for ikke at skulle sidde på
> spring hele tiden når jeg har gæster.

Jeg må så indskyde, at kom jeg på besøg hos dig blev eventuelle selskabelige
misser taget i hoved og r.. og sat udenfor døren når jeg skulle tisse

:Pia

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:09

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Jeg må så indskyde, at kom jeg på besøg hos dig blev eventuelle
> selskabelige misser taget i hoved og r.. og sat udenfor døren når
> jeg skulle tisse

Det er også helt tilladt for gæster. Faktisk vil ingen med når jeg har
gæster, hverken med mig eller gæsterne, derimod står der generelt 2-3
stk og glor på den lukkede dør

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-10-02 20:47

Kate wrote:
:: Ja, okay, det er jo ikke fordi jeg _ville_ ha' han skulle falde i
:: tønden, men med den interesse Mowgli har udvist for samme så skulle
:: det altså gå galt på et tidspunkt.

Fniiis
Her hos os nåede han aldrig det trick, men det gjorde hans søster Mille ved
en enkelt lejlighed, -og det var hele lille, snilde Mille, der blev dybbet!
Hun var dog lynhurtigt oppe igen og sad og gjorde sig ren med det her
typiske katteudtryk: "Uheld? Næh, det var naturligvis helt med vilje, skulle
lige se om I var vågne...".

Kina vil gerne sidde på min skulder, når jeg er på toilettet, og det er
altså temmelig besværligt, synes jeg.

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:22

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Kina vil gerne sidde på min skulder, når jeg er på toilettet, og
> det er altså temmelig besværligt, synes jeg.

Det har du ret i. Mowgli har ikke tid, men Oliwer ville også gerne
sidde på min skulder i sin tid, men han var nu også så bange for Sofie
at han helst sad på min skulder altid, indtil han blev for stor. Mowsen
er jo ikke bange for noget som helst, slet ikke Sofie......Hov så
væltede de lige en lampe ned. Nåja, to frække fluer har invaderet stuen
og den ene sad altså lige hvor de to små-drenge kunne forsøge sig
realistisk....Nå, den fik jeg nu myrdet så burde der kun være en
tilbage.
Jeg må vist hellere få aktiveret drengene lidt inden sengetid så de
sover godt

Joe, liv i huset må man sandelig sige der er

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-10-02 21:07

Ja - af en eller anden årsag er de wc´er frygteligt tiltrækkende. Min

Affe vil gerne op og stå på brættet mens der bliver skyllet. Han kan
åbenbart godt lide at kigge på det der vand der kommer ud, og har da
også engang imellem forsigtigt stukket poten ned for at røre, med det

resultat at den selvfølgelig blev våd *g*.

Man skal dog passe gevaldigt på med killinger og toiletter. Jer har
normaltvis altid brættet nede, men det er dog sket at jeg har glemt
det, og det skete en aften for en del år siden, da jeg havde
killinger. Da jeg vågnede næste morgen lå der en halvdød killing i
toilettet :0(
Førs troede jeg faktisk den var død fordi den lå totalt livløs, og
jeg gik fuldstændig i panik. Da jeg fik den op, opdagede jeg dog at
den ikke var død, og jeg gik igang med at frottere den for at den
kunne blive tør og få varmen. Den var dog stadig meget livløs og
virkede nærmest som om den var i chok, så jeg skyndte mig ud til
dyrlægen.
Han gav den en indsprøjtning (kan ikke huske hvad det var), og lånte
mig en griselampe med hjem. Først næste dag var min lille
killing "normal" igen, efter at have sovet under griselampen, og
slingret rundt som en fuld mand når han forsøgte at gå :0(

Man skulle tro at sådan en tur ville have kureret ham for
nysgerrighed vedr. toiletter...........men nej. Kort tid efter var
han meget tæt på at springe i toilettet igen da jeg åbnede brættet,
end dag da jeg selv skulle derud. Jeg nåede dog at gribe ham inden
han faldt helt i, og han fik kun våde tæer.

Mvh. Trine & co.

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:23

Trine Piltoft <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in

> Affe vil gerne op og stå på brættet mens der bliver skyllet. Han kan
> åbenbart godt lide at kigge på det der vand der kommer ud, og har da
> også engang imellem forsigtigt stukket poten ned for at røre, med det

Mowgli vil også gerne kigge på når der bliver skyllet ud, det ville han
ikke de første par gange, men han fandt jo ud af at det ikke var
farligt. Dog rører han ikke vandet, den har han kuret

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-02 21:14

*GGGGG*
Ja her er der gået mode i at trykke på knappen, så toilettet skyller ud.
Nå men ligesom så mange andre mode-diller, aftager det vel på et tidspunkt
*S*

Hilsen Nina

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-10-02 23:15

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nå men ligesom så mange andre mode-diller, aftager det vel på et tidspunkt

*LOL* Basil har også været en tur i toilettet, det var da vi næsten lige
havde fået ham. Vi så det ikke engang... Basil kom bare løbende nedenunder
med pladdervåde forben. Og der var vådt på toiletgulvet, så vi kunne jo nok
regne ud hvad der var sket *G*

Han har også haft forbenene i akvariet, fordi han hoppede op mens John var
ved at fodre fiskene. Heldigvis blev han grebet inden han blev til en
"havkat"

Og det med at trykke på knapper... Jo altså Basil EEELSKER at stå på
printeren og trykke på FormFeed. Dels siger den så sjovt og så kommer der et
stykke papir ud! MEEEEGET spændende

Jo man keder sig aldrig med en kat i huset

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-10-02 11:53

*G* Ja, hvis de så bare fandt på noget nyttigt. Næh nej, det er totalt
"ubrugelige" ting de finder på.
Min gamle hund kunne f.eks slukke lyset i stuen eller soveværelset på
komando. Se det kunne bruges til noget, når man selv var for doven til at
lette sig
Men hvem har brug for at få trukket ud i toilettet hvert 5. minut *LOL*

..... katte kan da umuligt hører under gruppen "nyttedyr" !

Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:24

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> Ja her er der gået mode i at trykke på knappen, så toilettet
> skyller ud.

Puha, heldigvis skal man trække op i min, det lærer han forhåbentligt
ikke lige med det første

Fra : Prinz Ali

Dato : 06-10-02 20:56

Alex' faldt også i, men er stadig vild for at springe op. Så jeg skynder mig
at slå brættet ned

-Ali