syng. gransangere.
Fra : Ditte og Anders Zusc~

Dato : 06-10-02 19:02

Hej
For nogen tid siden var i denne gr. en tråd om sent syng. gransangere.
På trods af den kolde NØ-vind sang idag flere Gransangere her i mit
"nærområde" omkring Nyråd ved Vordingborg.
Det var herligt!
VH AZ

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 06-10-02 19:16

"Ditte og Anders Zuschlag" <zuschlag@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> På trods af den kolde NØ-vind sang idag flere Gransangere her i mit
> "nærområde" omkring Nyråd ved Vordingborg.

Jeg havde foreløbig sidste syngende gransammer i Galgebakken, Albertslund d.
5. DS.

Mv.h.

Poul Evald Hansen

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 09-10-02 18:24

"Poul Evald Hansen" <cft6753@vip.cybercity.dk> wrote in message

> "Ditte og Anders Zuschlag" <zuschlag@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg havde foreløbig sidste syngende gransammer i Galgebakken, Albertslund
d.
> 5. DS.
Og minsandten om der ikke stadig var en gransanger, der sang, i Vestskoven
i morges d. 9. oktober, da jeg kørte til mit kursus i Herlev gennem skoven.
Nu begynder det at ligne en rekord.

M.v.h.

Poul Evald