Svigtet killing
Fra : Spliff

Dato : 06-10-02 18:31

Hej!

En af hvores katte(nybagt mor),
vil ikke tage sig af en af dens killinger.
Det startede med at vi observerede at den ikke fik plads til at drikke mælk
af de andre killinger.
den sad ved siden af og kiggede.
Hver gang den forsøger at komme i kontakt med moderen,bliver den ignoreret.
Det er hjerteknusende at se på.

Mit spørgsmål er:
Kan vi gøre noget selv.
Min kæreste kogte lidt mælk og vand
og skubbede det hen til killingen,
men den forstod selvfølgelig ikke.
Vi vil så nødig se den dø,selv om vi snart har 10 katte.
Hjælp påskønnes meget.

Mvh Spliff.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-02 18:38

Hej Spliff.

Hvor gammel er din killing ? Det er ret afgørende for hvad du kan gøre for
at hjælpe den.

Hilsen Nina

Fra : Spliff

Dato : 06-10-02 18:57

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Spliff.
>
> Hvor gammel er din killing ? Det er ret afgørende for hvad du kan gøre for
> at hjælpe den.
>
> Hilsen Nina

De blev lagt et sted vi ikke kendte,
men efter 14 dage slæbte hun dem ind i gården i nakkeskindet.
Så lå de 14 dage i en lille redekasse som jeg lavede,
men nu går de rundt i gården,
og vi kan blot se på mens den bliver ignoreret.

Mvh Spliff

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-02 19:10

Så kan den godt lære at spise af en tallerken selv. Køb noget KMR-mælk
(eller noget andet modermælks erstatning) hos dyrehandleren. Tag en underkop
og put lidt i, ikke for meget. Dyb din finder og se om den vil ha, og vis
den så hvor det kommer fra. Herefter kan du begynde og blande det op med
lidt dåsemad, og til sidst tørfodder. Så bør den kunne klare sig.
Almindeligt mælk dur ikke.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-02 19:41

Dyb din finder og se om den vil ha,

....og bagefter kan du sende mig en staveplade *G* Det gik vist lidt hurtigt
*G*

Hilsen Nina

Fra : Spliff

Dato : 06-10-02 19:57

> Dyb din finder og se om den vil ha,
>
> ...og bagefter kan du sende mig en staveplade *G* Det gik vist lidt
hurtigt
> *G*
>
> Jeg lod slet ikke mærke til det.
Tak for rådet.:)
Håber vi kan holde liv i den lille pelsbold.
De er ikke til at stå for med deres små blå øjne.:)

Mvh Spliff
"To fight Bin Laden is to have the courage
to wage peace."
Jello Biafra,"The Big Ka-boom"