Billige Ledningsfri Tastatur+Mus
Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 06-10-02 17:34

Jeg har kigget på ledningfri keyboard+mus i en pakke og har fundet 3 der er
rimelig billige :

En der er lavet af Mr. Platinum der er på tilbud 269,-

Genius : Twin Touch Wireless Desktop 350,-

Microsoft : Wireless Desktop 400,-

Er der nogen der kender dem og kan sige om det er ok produkter eller noget
værre bras? Jeg ved godt at ledningsfri keyboard+mus kan fås dyrere,
men jeg er netop interesseret i de tre, fordi de er billige... umiddelbart
er Mr. Platinum jo den billigste, men Microsoft er mere "kendt" som får mig
til at tro at det måske er lidt bedre kvalitet..

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 17:41

Henrik Grønnemark Jensen wrote:
> Microsoft : Wireless Desktop 400,-

Jeg har prøvet dette keyboard og blev meget overrasket over hvor fedt det
er. Musen lader til at være noget standard noget, men keyboardet alene er
pengene hver...

--
Martin K

Fra : HT

Dato : 06-10-02 19:22

"Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimelig billige :
>
> En der er lavet af Mr. Platinum der er på tilbud 269,-
>
> Genius : Twin Touch Wireless Desktop 350,-

Jeg har selv lige købt et sæt fra Mr. Platinum og er umiddelbart mest
skuffet over den optiske mus, som efter min mening sover for tungt, når den
er i dvale. Jvf. mit indlæg i går....

HT