Spørgsmål vedr. piktogram:
Fra : Ian

Dato : 06-10-02 16:20

Jeg ved ikke om der er særlig mange der følger med i denne NG, men det lader
til at være den rette for mit spørgsmål, så jeg prøver at starte her:

Jeg er under en gåtur stødt på et piktogram som står plantet ved en sti der
fører ind i et lille stykke skov.
Selve billedet forestiller 3mennsker (overkroppe) midt på piktogrammet og i
hvert hjørne er der en pil, som peger ind mod midten af billedet (dvs 4
pile).
Mit spørgsmål er naturligvis hvad dette betyder. Jeg har søgt på
skov&naturstyrelsens hjemmeside samt på dvs udenlandske sites og det
nærmeste jeg har fundet er på en amerikansk site, hvor der er ét som ligner
lidt. Dette betød "meeting point", hvilket for mig at se lyder meget
rigtigt, men er der nogen der kan be/afkræfte dette.
Al hjælp er meget velkommen.

Mvh Ian