hd-controler
Fra : Roland

Dato : 06-10-02 14:50

Er der nogen, der kan sige mig, om man kan sætte en ekstra controler i en
maskine, så man kan køre med 8 IDE-drev ialt.

Roland

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-10-02 15:03

Roland skrev bl.a.:

> Er der nogen, der kan sige mig, om man kan sætte en ekstra controler
> i en maskine, så man kan køre med 8 IDE-drev ialt.

Ja, det kan du godt. En sådan controller kan fås fra et par hundrede kroner.

De åbenlyse problemer, der kan opstå er pladsmangel til de mange enheder og
strøm til dem. Sørg for at have en god strømforsyning, hvis du smider 8
enheder på din PC.

--
Lars