operatørlogo
Fra : Peter Kure

Dato : 25-02-01 01:05

jeg har et problem med min smart-sms
hvilket nummer har sonofon når man skal uploade operatørlogo

Peter Kure

Fra : Carsten

Dato : 25-02-01 23:36

On Sun, 25 Feb 2001 01:05:14 +0100, "Peter Kure" <kure@privat.dk>
wrote:

>jeg har et problem med min smart-sms
>hvilket nummer har sonofon når man skal uploade operatørlogo

Jeg bruger 43625250 og det er det samme nr jeg bruger til alle
udbydere. Husk at vælge den rigtige udbyder under "Operator"

- - -
MVH
Carsten

Jeg er bare mig selv! Jeg har i øjeblikket fri fra arbejde..... Jeg
har ikke i tankerne, at udtale mig på andres vejne!

Fra : John Joe

Dato : 26-02-01 16:32

"Peter Kure" <kure@privat.dk> wrote in message
> jeg har et problem med min smart-sms
> hvilket nummer har sonofon når man skal uploade operatørlogo

De har vist ikke noget. Brug TDC's: 43625250 (i begge felter)
Den kan også bruges til andre selskaber.