Hvor kan man se mange laptops (fysisk) ?
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 06-10-02 13:03

Hejsa
Jeg er i gang med at undersøge markedet for notebooks, da jeg skal
have købt mig en snart. Er der et sted hvor man kan se mange notebooks
"i virkeligheden" ? Jeg har selvfølgeligt været på nettet og set
billeder der, men det er altså ikke det samme som at have maskinen i
hånden.

mvh Thomas Dolberg

Fra : René Jensen

Dato : 06-10-02 13:42

Thomas Dolberg wrote:
> [...]
> "i virkeligheden" ? Jeg har selvfølgeligt været på nettet og set
> billeder der, men det er altså ikke det samme som at have maskinen i

Tror du bliver nød til at gå ned i eksempelvis Merlin, Fona,
El-giganten, Super Radio o.lign. steder. Dog har de ikke alle typer
bærbare, men det kan måske være med til at afgøre hvilke features du vil
have til din kommende bærbare computer. En anden ting er at du kan måske
spørge venner, familie og bekendte om du må se deres vidunder, og høre
deres erfaringer med netop deres computer.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Leony

Dato : 07-10-02 07:19

"Thomas Dolberg" <dolberg@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "i virkeligheden" ? Jeg har selvfølgeligt været på nettet og set
> billeder der, men det er altså ikke det samme som at have maskinen i

Hvor bor du?
Der er ingen grund til at liste 90 steder i København, hvis du bor i Skagen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael

Dato : 08-10-02 17:55

Jeg ville godt vide om der er nogen i odense, har været i fona, merlin,
o.s.v
Michael

">

Fra : Leony

Dato : 09-10-02 06:45

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville godt vide om der er nogen i odense, har været i fona, merlin,
> o.s.v

I Odense kunne du besøge:

Electronic World (Rosengårdscentret)
Electric City (det gamle Centralbibliotek)
Computer City (ved Bilka)
Super Radio's overskudslager (Computer City's nabo)
El-Giganten (ved Rosengårdscentret)
Bilka
ProConsult (Rugårdsvej)
EDBkompagniet (Nørregade)
Zitech (Søndergade)
Klingenberg Data (Overgade)
Apple Butikken (Østre Stationsvej, tror jeg)

Ved dog ikke om disse er dækket af o.s.v.

Fra : Michael

Dato : 09-10-02 09:28

Jeg takker!

"

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-10-02 09:52

Leony wrote:

> I Odense kunne du besøge:

Der er også lige åbnet en ny butik på Vesterbro, omkring nr. 32.

Fra : Thomas Dolberg

Dato : 08-10-02 23:12

God pointe

Jeg bor i København.

mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 09-10-02 06:38

> Jeg bor i København.

Der ligger en butik der hedder NoteBook Center i København. Ved ikke hvor
mange computere de har, men det kunne lyde som om de ved en del om bærbare.
Dette er det eneste jeg lige kender til i København.