Services i den nye rødhætte
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 06-10-02 12:07

Hvor kan jeg finde noget dokumentation om hvordan man bestemmer hvilke
services der skal starte automatisk på i RedHat8.
F.eks. apache osv.

Fra : Rene Pedersen

Dato : 06-10-02 12:19

> hvilke
> services der skal starte automatisk på i RedHat8.

Er der ikke "ntsysv" (skal køres fra en konsol)?

Best regards
Rene Pedersen

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 07-10-02 11:37

"Mikkel F. S. Andersen" <""mikkel\"@(none)> wrote in message
> Hvor kan jeg finde noget dokumentation om hvordan man bestemmer hvilke
> services der skal starte automatisk på i RedHat8.
> F.eks. apache osv.

Hej
Start -> Systemindstillinger -> Tjenester
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
Flemming V. Mortensen/fvm@nethotel.dk
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
/* Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside! */